Zapis miltonowski

Liczba punktów

Oczekiwany
zapis przed partią

minimalny
kontrakt /
IMP za zrealizowanie

Punkty za
kontrakt koncowy
/bez jednej/
/karo,trelfe/
/kier, pik/NT

Oczekiwany
zapis po partii
minimalny
kontrakt /
IMP za zrealizowanie
Punkty za
kontrakt koncowy
/bez jednej/
/karo,trelfe/
/kier, pik/NT
20 0 1 /2

 -2/ 9/ 9/ 9

0 1 /2 -3/ 12/ 12/ 12
21 50 1 /1  -3/  8/ 9/ 8 50 1 /1  -4/ 11/ 11/ 11
22 70 1 /0  -3/  8/ 8/ 8 70 1 /0  -5/ 11/ 11/ 11
23 110 2 /0  -4/  7/ 8/ 7 110 2 /0  -5/ 10/ 11/ 10
24 200 3nt /5  -6/  5/  6/ 5 290 3nt /7  -9/   7/   8/  7
25 300 3nt /3  -8/  3/  3/ 3 440 3nt /4 -11/  4/  5/  4
26 350 3nt /2  -9/  2/  2/ 2 520 3nt /2 -12/  2/  3/  2
27 400 3nt /0 -10/  0/ 1/0 600 3nt /0 -12/  0/  1/  0
28 430 4nt /0 -10/ -1/ 0/1 630 4 /0 -12/ -1/  0/  0
29 460 5nt /0 -11/ -2/-1/-2 660 5nt /0 -13/  -2/  0/ -2
30 490 6 /10 -11/ -3/-2/-3 690 6 /14 -13/  -3/ -2/ -3
31 600 6 /8 -12/ -5/-5/-5 800 6 /13 -14/ -5/ -5/ -5
32 700 6 /6 -13/-7/-7/-7 1050 6 /11 -15 / -10/ -9/-10
33 900 6 /1 -14/-11/ 1350 6 /6 -16
34 1000 7 /5 -14/-12/ 1500 6 /3 -17
35 1100 7 /3 -15/-12/ 1650 6 /1 -17
36 1200 7 /2 -15/-13/ 1800 7 /11 -18
37+ 1400 7 dbl /0 -17/-14/ 2100 7 / 1 -19/


 powrót


Tabela obliczania IMP
Róźnica w zapisie IMP Róźnica w zapisie IMP
0-10 0 750 - 890 13
20-40 1 900 -1090 14
50-80 2 1100 - 1290 15
90-120 3 1300 - 1490 16
130-160 4 1500 - 1740 17
170-210 5 1750 - 1990 18
220-260 6 2000 - 2240 19
270-310 7 2250 - 2490 20
320-360 8 2500 - 2990 21
370-420 9 3000 - 3490 22
430-490 10 3500 - 3990 23
500-590 11 4000 - 24
600 - 740 12    

 powrót

Zasady obliczania zapisu brydżowego
Wynik rozgrywki, obliczony wedle poniższych zasad, stanowi w notacji sportowej, podstawę do dalszych przeliczeń na MP, IMP, ...
 

Przed partią

Po partii

Kolor młodszy

20

Kolor starszy

30

NT

40 za pierwsze,
+30 za następne

Szlemik

500

1000

Szlem

750

1500

Zapis częściowy

50 (w notacji sportowej)

Dograna

300 (w notacji sportowej)

500,
(700 w grze towarzyskiej, jeśli opozycja nie miała partii)

Nadróbki

Jak za zapis

Nadróbki z X

100 za każdą, + 2 x zapis + 50 premia

200 za każdą + 2 x zapis 50 premia

Nadróbki XX

200 za każdą + 4 x zapis + 100 premia

400 za każdą, + 4 x zapis + 100 premia

Wpadki

50

100

Wpadki z X

100 za każdą,
200 za następne

200 za każdą,
300 za następne

Wpadki z XX

200 za pierwszą,
300 za następne

400 za każdą,
500 za następne


 powrót